ieraksti draugi kalendārs par mani atpakaļ atpakaļ tālāk tālāk
σ_σ - .bļā nahuj
antikrists
[info]antikrists
Add to Memories
Tell A Friend
.bļā nahuj
nu burvīgi. es jau tā ne visai labi jutos, bet nu ņēma tagad un sapisa man garīgo vēl vairāk viens cilvēks.

nu kapēc gan mani būtu jāparveido? kapēc vispār viņam gar to ir kāda darīšana, īpaši ņemot vērā to, ka tas cilvēks mani VISPĀR nepazīst, bet spriež tikai pēc kaukādiem saviem stereoptipiem.. vienkārši besī. goda vārds.


daži fragmenti no tās sarunas.

[11:46] <@flipo> bet nu tev veel jaapaaugaas
[11:47] <@flipo> liidz saaksi kaut necik normaalaak gjeerbties
[11:47] <@flipo> un nemaaleesi taadu tonnu melnas kosmeetikas
***
[11:47] <@flipo> es jau zinu ko tagad domaa ;-)
[11:47] <@flipo> es agraak biju taads pats ;)
[11:48] <@anti_> flipo, cik ljoti agraak?
[11:48] <@anti_> cik ta tev tagad ir?
[11:48] <@flipo> 22
mhm, daudz jau nu viņs vecāks par mani joptvai.
***
[11:52] <@flipo> un diezvai tu esi meegjinaajusi kaa savaadaak dziivot tapeec arii diezvai vari spriest kaa tu justos ja apgjeerbtos parasti (nejau uzreiz rozaa vai baltaa) un nenokjelleetos kaa kaa uz sienas uzziimeets mensons
aha, protams, ka nē. tu jau tad laikam mani pazīsti labāk, nekā es pati sevi.
***
[11:54] <@flipo> anti, nu ja tev ir depresijas tad vajag iet pie aarsta
kur viņš vispār izrāva kauko tik debīlu?
***
[12:03] <@flipo> anti, kad es ieraugu shaadas tipaazhas meichas man uzmetas besis, tipa atsauc atminjaa to murgaino jauniibu
[12:03] <@flipo> tapeec censhos paarliecinaat ka tas viss sux
[12:03] <@flipo> un sux jau arii
[12:05] <@anti_> nah tev mani jaapaarliecina?
[12:05] <@anti_> neesam tach ne paziistami
[12:05] <@anti_> ne kaa
[12:05] <@anti_> jeb teu uztrauc tas, ka betons satiekaas ar taadu traumeeto, kaa es?
[12:12] <@flipo> aha
[12:13] <@anti_> sweet
[12:13] <@flipo> tas otrs variants ;-)

nu bļa paldies. besī tādi cilvēki. piš ka visi nahuj.

Mūzika: Wumpscut - Hang Him Higher

Comments
From: [info]antigirl Date: 6. Augusts 2004 - 13:03 (Link)
ai nenjem galvaa!!!!
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:08 (Link)
cenšos jau.. bet vnk sabesīja tāpat :(
From: [info]wasted Date: 6. Augusts 2004 - 13:07 (Link)

viszinošs, nepamatots viedoklis. debīli.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:08 (Link)
nja.. un kāds viņam no tā prieks?
prox From: [info]prox Date: 6. Augusts 2004 - 13:12 (Link)
viņš grib, lai pasaule un cilvēki būtu tādi, kādus vīņš tos grib redzēt. egoistisks sapņotājs, ibio.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:17 (Link)
hm. tā rādās.
nu diez vai viņam tas izdosies.

nez, cik cilvēkus viņš jau ir pārliecinājis?
From: [info]wasted Date: 6. Augusts 2004 - 13:13 (Link)
dabūt vēl vienu noklīdušo avi atpakaļ uz ceļa? :] mesija, jeij.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:19 (Link)
khh :)
laikam jau sevi uzskata par tādu.
prox From: [info]prox Date: 6. Augusts 2004 - 13:10 (Link)
gadās. neņem galvā. mani arī konkrēti piebesī, kad kāds sāk man †āstīt, ka man vajag mainīties, darīt to un nedarīt šito utt. piedrāzt tādus. kā gribu tā dzīvoju. :)
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:14 (Link)
nēnu, es no tā kanāla izgāju, lai man nebūtu jāklausās tajās "pārgudrībās".
bet nu garastāvokli vienalga sabojāja..

vai ta es teiksim, viņam metos stāstīt, ka viņš esot nepareizs un viņa uzskati - galīgi garām? nah šitā uzbrukt :(
prox From: [info]prox Date: 6. Augusts 2004 - 13:22 (Link)
katram savas muļas. viņš grib, lai tu būtu "normāla" (viņa izpratnē). tiešā, tāds, kā misionārs, kas vēlas "vest noklīdušās avis uz ceļa". esmu iemācījies laist gar ausīm šitādas pamācības.

uzliec kaut ko jauku paklausīties un aizmirsti par šito. =)
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:30 (Link)
nujā. piekrītu teu..

mhm. klausos Haus Arafna :]
From: [info]lunatic Date: 6. Augusts 2004 - 13:13 (Link)
:) depresija, tā ir ka cilvēki nezin nemaz kas tas ir, un ka tādas leitas jauniem cilvēkiem nemēdz tik bieži būt. ok, cilvēkam rūpes par citu cilvēku, isn't that sweet? bet šai gadiena lai flipo iet ratā.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:15 (Link)
mhm, man ar kaukā neliekās, ka es būtu slima ar depresiju..

un tās jau nebin rūpes, tas bija debīls uzbrauciens.

bu tev :)
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:15 (Link)
mja. stereotipos iekaltais mietpilsonis, kura pasaules uzskatu veido glanseetie zhurnaali gan jau ka. nenjem tak galvaa!
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:16 (Link)
mhm :)

un vispār bij tāds teiciens - neņem galvā, ņem starp kājām! tas tā, offtopiks :)))
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:17 (Link)
shito labaak nenjem vispaar :) nedriixt tak ljaut, lai taadi idijoti sabojaa uomu. nu kaut kaa meegjini buut tam paari. Tu tak esi AUGSTAAK! :)
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:20 (Link)
:)
nu pašlaik es vnk esu ārā - izgāju no turienes, lai viņš iet mācīt citus, un nesienās man klāt :)
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:20 (Link)
labaak uzliec ignore. citaadi vinjhs taga jutiisies varonis, ka re kaa tevi izeedis
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:26 (Link)
nu man jau būtu pohuj, ja tā godīgi :)
lai jau izēd.. es tik tai kanālā pāris cilvēku dēļ sēdēju.
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:28 (Link)
nu tieshi taapeec jaaiet apakalj :) un jaaignoree to tipu
phoenix From: [info]phoenix Date: 6. Augusts 2004 - 15:26 (Link)
gadiijumaa nesanaak taa, ka tu nodirsi flipo par to, ko tikko izdariiji, proti - vinju nepaziistot vinju nelabveeliigi noraksturoji.
314 From: [info]314 Date: 6. Augusts 2004 - 13:21 (Link)
Nepiekritīšu pārējo komentāriem un pateikšu, ka daļa taisnības flipo tomēr ir. Tas gan nenozīmē, ka viņam tevi būtu jāmāca dzīvot. Bet, hmmm, tavas rokas.. tu jau pati zini.
Cilvēki dažreiz mēģina palīdzēt citiem, nevajag to uztvert tik slimīgi.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:27 (Link)
par rokām, tas varbūt.

bet ne jau nu par to, kā krāsojos un par to, ko velku mugurā.

par rokām imho jams pat vispār nezin, ja zinātu, drošvien divtik cītīgi piepistos..
phoenix From: [info]phoenix Date: 6. Augusts 2004 - 15:19 (Link)
ai, anti!
starp citu, ar savu vizuaalo izskatu un reetaam, savaa zinjaa arii ar poustiem zhurnaalaa tiem cilveekiem, kuri tevi nepaziist, tu tieshaam vareetu likties taada, kaadu vinjsh tevi aprasktiija.

Izveeloties savu stilu vai domaashanu tak ir jaasaprot, ka ne jau visi to sapratiis un patiesiibaa veltiigi tu visapar par to uztraucies, paardziivo. Tas ir taapat kaa, ja kaadam pashnaavniekam paarmestu, ka vinjsh riskee ar savu dziiviibu un shis pashnaavnieks par to apvainotos.

Un atceries tos mazos tiiniishus, kuri paarsvaraa staigaa taa, kaa tu - pati vinjsu sauci par melnajiem pokemoniem, kas dara kaunu nu iistajiem gotiskaa stila piekriteejiem. Un nevar tak prasiit no svesha cilveeka, lai vinjsh par tevi zinaatu visu. Ar to ir jaasamierinaas, ja esi atshkjiriiga - vienmeer buus kaads, kas uzskatiis, ka vinjam jaaparupeejas par tevi tavaa vietaa, kaa shjaa gadiijumaa flipo centaas tevi "apskaidrot".

vaardu sakot, nepaardziivo. Man tikai liekas jociigi, ka tu to vispaar njem pie sirds, ka neesi sapratusi, ka taadi cilveeki buus vienmeer un tu to pati izveeleejies. pasaule neglaimo atshkjiriigajiem.

antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 18:51 (Link)
par to pēdējo - nu ko lai dara, ka es tāda dumja esmu..
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:27 (Link)
nu peec shii jau istaas, ka vinjhs driizaak domaa par SEVI, jo redz VINJU taadi cilveeki besii, atgaadinot vinja "jauniibas" beibes, kuras droshvien vinju saapinaajushas vai ko tur. un varbuut vinju besii tas, ka vinjhs taads neuzdroshinaas buut
314 From: [info]314 Date: 6. Augusts 2004 - 13:33 (Link)
Neņemos spriest.
Ir grūti otram cilvēkam pastāstīt savas domas tā, lai otrs visu pareizi saprastu. Varbūt skaidrošanās nav viņa stiprā puse.
From: [info]jerrym Date: 6. Augusts 2004 - 13:26 (Link)
A viņš zina, cik tev gadu? Moš domā, ka tev ir 17.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:31 (Link)
mhm, tā viņam likās, ka 16 laikam.
es pateicu, ka 21.
From: [info]jerrym Date: 6. Augusts 2004 - 13:27 (Link)
Bet cilvēks laikam vienu nesaprot - ja jau tas viņa draugs ar tevi saietas, tad tāpēc, ka tu viņam patīc tāda, kāda esi. Varbūt viņš nemaz negrib, lai tu mainies. Un tad jau nu tam izpalīdzīgajam 'flipo' būtu ar saviem padomiem jārimstas
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:47 (Link)
kā rādās, grib gan lai mainos.
un ne viņš vien.. visi viņi.

nu tad lai pišās dirst. netaisos es kāda dēļ mainīties.
tad jau es ar viņam varētu teikt, ka, lai viņš dara to un šito, bet nedara tā un šitā.

piebesījusi jau tāda attieksme.
From: [info]soria Date: 6. Augusts 2004 - 13:29 (Link)
Manuprāt galīgas auzas. Pat nesaskatu jēgu šai diskusijai - urlas vienmēr būs urlas un neformāļi - neformāļi. Un afigennijs vecums un saprāts pienācis 22 gados... Es eju pensijā...
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:48 (Link)
par to vecumu - piekrītu. nu nau viņš neko daudz gudrāks par mani, joptv.
optron From: [info]optron Date: 6. Augusts 2004 - 13:29 (Link)
Bljed kaada bedre taa ciba ir... Vai tiehsaam te tusojas tikai aizkaveetas pubertaates tiiniishi? Es sakaraa ar komentaariem: "Nenjem Galvaa" u.c. nu OMFG!!!

Tieshaam laikam vajadzeetu sarakstiit kaadu graamatu par sho un lai tad tie "depresiivie" beernelji pashi lasa (lasiit graamatas taksh skaitaas kruti prieksh taadiem, ne?)

Flipo ir pilniiga taisniiba visos punktos! Es arii meegjinaatu paliidzeet bet, laikam jau to nevar.. Anti, no taa vecuma vienkaarshi ir jaaizaug.. un arii Tev buutu peedeejais laiks.

Un tagad, kontroljautaajumi depresoniishiem:
- Ko tu dariisi, kad tev buus 25?
- Ko tu dariisi, kad tev buus 35?
- Tu taadaas melnaas dreebees un slipknot pavadiijumaa audzinasi savus beernus?
- Vai esi redzeejis kaut vienu 30 gadiigu depresoniiti/pokemonu?
- Vai nau laiks piaugt? Met nost safu masku un esi kaads tu esi.. Citaadaak tu pats sevi apmaaniisi un tev saaks likties, ka tava skarbaa maska esi tu pats




Bljee cik es gudrs :D

p.s. Anti, tikai nesaac mani apdirst kaadaa naakamaa poustaa! Gan tu kaadreiz sapratiisi!
p.p.s. tu man tikuntaa patiic! ;P
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:43 (Link)
par kādu masku tu runā?
esmu tieši tāda, kāda esmu. kāpēc man būtu jāizliekas par ko citu?

izlikšanas būtu, ja es tagad sāktu "normāli" izskatīties. un tā vnk būtu izpatikšana tādiem flipo, tev, betonam vai vēl sazin kam. kapēc jūs mani vienkārši nespējat pieņemt tādu, kāda es esmu? kāpēc jācenšas pārveidot pēc saviem uzskatiem? vai tad es jūs cenšos mainīt, teikt, ka jūs, lūk, dzīvojat nepareizi?

jā, un es ģērbšos melnā arī tad, kad man būs 25. un 35. 25, starp citu, nau nemaz vairs tik tālu. kas tur tik dīvains? kāda vaina melnajai krāsai?

un jā, es esmu redzējusi 30 gadīgu, kā tu to sauc, "depresonīti". pat vēl vecākus. tā ka - nevajag. ja t neesi redzējis, tas nenozīmē, ka tādu cilvēku nau.

es tiešām nesaprotu, kur ir jūsu problēma.



// starp citu, es slipknot neklausos.
optron From: [info]optron Date: 6. Augusts 2004 - 14:03 (Link)

Meegjinaajums Nr.2 - Vairaak nespamoshu- citaadaak veel sastriideesimies

Aiaiaiaiaiii... Kautkas tevii man atgaadina kristitiibu! :D
Ja tu saaksi kristietim staastiit, ka cilveekus var kloneet, staastiit, ka citur visumaa ir dziiviiba, ka laiks ir relatiivs jeedziens un teoreetiski likteni var izmantiit u.t.t., nabaga kritstietis izvairiisies un teiks, ka Dieva darbus nevajag aiztikt, pat nepadomaadams pie taa.. Ja tu buutu kristietis, tushajaa gadiijumaa teiktu savaa apburoshajaa intonaacijaa "Ei Dirst" (tas, btw, baigi smuki tev sanaak)

Es ar to gribu tekt, ka kaa tev saak kaads kautko teikt,taa tev iestaajas aizsardziibas mmehaanisms, un smadzeneem paari paarvelkas celefaana maisinsh, lai tikai nesaaktu domaat un neaidzomaatos liidz tam, ka flipo varbut ir taisniiba.

Un kaada jeega bija shim poustam? Ljauj es pastaastiishu savu versiju- kaa jau mineeju pirmajaa savaa atklaasmes komentaaraa, tad "Vai tiehsaam te tusojas tikai aizkaveetas pubertaates tiiniishi?" Tu sheit ierakstiiji komentaaru, jo tev radaas shaubas par to, vai tik gadiijumaa flipo nav taisniiba? Un protams tu jau zinaaji, ka tevi sheit atbalstiis un teiks, ka "paareejie ir idinji un neko nesaprot".. Patiesiibaa taa ir veel nozheelojamaaka pluushana kopaa ar straumi (strumes atzaru) nekaa britnijas klausiishanaas :(

man zheel
zverj From: [info]zverj Date: 6. Augusts 2004 - 14:16 (Link)

Re: Meegjinaajums Nr.2 - Vairaak nespamoshu- citaadaak veel sastriideesimies

[info]optron tomēr ir taisnība.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:01 (Link)

Re: Meegjinaajums Nr.2 - Vairaak nespamoshu- citaadaak veel sastriideesimies

nē, es poustu nerakstīju tādēļ, ka man likās, ka flipo ir taisnība. es vienkārši biju aizkaitināta, tas arī viss. un jā - es zināju, ka visi mani neatbalstīs. ne jau tādēļ es to rakstīju.. bet nu ko nu par to.

ja flipo vienkārši būtu pateicis, ka es viņam nepatīku, tad es te neko arī nebūtu poustējusi. zini, kas tieši mani nokaitināja? tas, ka viņš mani sāka mācīt kā dzīvot - ka šitā un tā neesot labi, bet vajagot tā kā viņš.
jā, man arī daudz kas nepatīk - kaut vai par piemēru ņemsim tās pašas rozā čiksas, bet vai es kaut vienai no viņām sienos klāt un saku, ka lai viņa ģērbjas melnā un krāso melnas acis? kaut kā nespēju atcerēties kaut vienu tādu gadījumu.

man vienkārši nepatīk, ja mani grib/cenšās pārveidot. šaubos vai arī tev tas patiktu, starp citu; ja kāds noliktu visu to, kas tev patīk.

pēc idejas, jā es varētu kļūt tāda nu.. kā lai pasaka - normāla. bet es nebūtu laimīga, tici man. drīzāk vēl nelaimīgāka kā tagad. jo, tas ko es daru tagad, tas kā izskatos - tas man sagādā prieku.

un es neesmu depresīva. es vienkārši reizēm neesmu īpaši laimīga. feel the difference.
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:55 (Link)
depresee jau arii visas roozaa kleitaas teerptaas solarizeetaas maatiites
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:56 (Link)
:)
From: [info]syculpture Date: 6. Augusts 2004 - 19:13 (Link)
tas noved citus depresijā :D
From: [info]wasted Date: 6. Augusts 2004 - 13:59 (Link)
ja no tā vecuma izaug, tad kādas problēmas?
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 14:02 (Link)
kaads te sakars ar vecumu?
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 14:06 (Link)
patiesībsakot, jā..
kāda tam vispār nozīme?

tipa, līdz tik un tik gadiem tu drīksti būt tāds un tāds, a pēc tam tev NOTEIKTI jābūt šitādam un vēl sazinkādam?
From: [info]wasted Date: 6. Augusts 2004 - 14:11 (Link)

jā, bukletiņos rakstīts, Narvesenā nopērkami.
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 14:14 (Link)
vecuma sakaraa. nu veel vieniigi meedz buut taa, ka taa saucamajos tiinju gados daudzi ir 'citaadi' un tad kaut kas notiek, un vinji sapluust ar paareejo masu. izraadaas, ka tie taadi 'viltus citaadie' vien bijushi, taadi, kas gribeejushi piedereet kaadai noteiktai 'stiliigo' kopai, bet cik tad ilgi teelosi to, kas neesi :)
From: [info]wasted Date: 6. Augusts 2004 - 14:10 (Link)
būtībā cilvēkam bija arguments, ka no tā vecuma (kura vecuma?) ir jāizaug, un ka visi izaug. un es nesaprotu, kāda iemesla pēc sabojāt kādam garastāvokli, jo, pat loģiski secinot (no viedajiem vārdiem) sanāk, ka nav nepieciešams palīdzēt. sava viedokļa uzspiešana un centieni pārliecināt par tā pareizību ir riebīga lieta.
phoenix From: [info]phoenix Date: 6. Augusts 2004 - 15:22 (Link)
chau, optron!
vispaar ir gan taadi cilveeki kaa anti arii 40 gados un vinji tieshaam audzina savus beernus pie slipknot muuzikas.
Varbuut latvijaa vinju nav vai ir pamaz, bet nevareetu teikt, ka taadu cilveeku nav vispaar uz pasaules. Un vinji ir pavisam normaali.

kaut gan tev jaapiekriit shur tur kam citam.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:02 (Link)
nu es tak par to pašu :)
elvira From: [info]elvira Date: 10. Augusts 2004 - 09:49 (Link)

Sagribējās kasīties

Nutad... cibā tīnīšu tiešām ir daudz, gan nezinu vai puberetāti ir pareizi teikts.

Grāmatas sarakstīšana noteikti palīdzētu ja ne mums, tad vismaz tev pašam - vismaz kāds solis uz priekšu attīstībā. Redzi, es paskatījos, ko tu raksti pats savā žurnālī un, kā par brīnumu nemaz neizbrīnoties, nekādu dziļu domu vai vieda vecuma (nemaz nerunājot par TIK vieda, lai kādu mācītu) klātbūtni nemanīju.

Grāmatas lasīt patiesi ir kruti. Tipa, intelekta pazīme, ka tu izlasi un turklāt vēl arī saproti. Katrā gadījumā krutāk, nekā lasīt Cosmopolitan,kratīties bīčpārtijos, pildīt debilus testus par drāztiesprasmi, blenzt zilajā ekrānā FashionTV, Aliju, sex&city un ko tur vēl. Ja godīgi, radās, ka tava dzīve rotē ap seksu, modi un pārtijiem; kuram nu tad lai tagad piesien to puberetāti? Man personīgi visas iepriekšminētās lietas šķiet tizlas un aprobežotas bez gala, bet atšķirība tāda, ka "melnie drūmie" nepišas klāt ar minēto pārliecību Alijas vērotājiem. Tev Cosmopolitan lasīšana un shppings patīk, un ir ok, neviens neceļ brēku. Tad nu pacenties saprast, ka kādam citam patīk lasīt Bodlēru, Vilsonu (zini,_grāmatas_),klausīties smagu mūziku, valkāt dzekšņu aproces un melnas drēbes.

Jocīgi, mēs taču jūs ignorējam. Nezinu nevienu gadījumu, kājau te kāds minēja, kad melnais censtos skaidrot_normālajam_ īstenās dzīves patiesības. Kāpēc mēs nevaram sagaidīt pretī tikpat jauku ignoranci? Tā vismaz būtu mierīga līdzāspastāvēšana, jo neviens depresonītis, protams, nelolo tik utopsiku sapni, ka mūs varētu censties izprast, kapēc tā un šitā, ko mēs domājam, kas mums rūp, utt. Daudz vieglāk ir nepiepūlēt smadzenes un pieturēties pie principa "ja nesaprotu, tad noliedzu", jo smadzeņu piepūle nudie varētu sagādāt grūtības.

Anti savam vecumam ir attīstīta un inteliģenta būtne, ar saviem trūkumiem, kuri ir jebkuram no mums. Melnā kosmetika nav maska, tā ir, tēlaini izsakoties, dvēseles seja. Tobiš, cilvēks parāda ārēji to, kāds/ kā jūtas iekšēji.

Piemetināšu, ka viss augšrakstītais domāts par "depresonīšiem" kas vairumā gadījumu pārspēj tevi prāta spējās, nevis par srīpainajās zeķēs tērptajām pokemonmeitenēm. Pieņemu, ka tu varētu arī neizprast atšķirību, jo ārēji tā tiešām var nebūt liela.

Noslēgumā neatbildēšu uz _bezgala mulsinošajiem_jaut., jo tie nebija domāti man, bet es pavisam noteikti atbildes varu dot tādas, kādas tev nelabpatiktos.

Ierosmei pārītis jautajumu tev:
1) cik grāmatas dzīvē esi izlasījis tu?
2) vai zini melnās krāsas nozīmi un simboliku pilnībā?
3)vai zini, ka no _tava_ vecuma pārāk drīz vis neizaug?

Ceru, ka neaizķēru godu un cieņu.
optron From: [info]optron Date: 10. Augusts 2004 - 15:01 (Link)

ko tur lai saka

mirsti! :D
antikrists From: [info]antikrists Date: 10. Augusts 2004 - 15:50 (Link)

Re: ko tur lai saka

pareizi, citu atbildi neviens no tevis arī negaidīja.

varēji gan vēl kādu gudrību no Cosmopolitain vai Sex and the City piemest. mēs jau neko nesaprotam, vai ne?
elvira From: [info]elvira Date: 13. Augusts 2004 - 08:17 (Link)

Re: ko tur lai saka

Es zināju, ka tu sapratīsi ;)
antikrists From: [info]antikrists Date: 13. Augusts 2004 - 10:26 (Link)

Re: ko tur lai saka

:)
bezceris, mīļā..
elvira From: [info]elvira Date: 13. Augusts 2004 - 10:35 (Link)

Re: ko tur lai saka

Nē, nu tas "mirsti! :D" man patika :] pretendē uz apsprātīgumu pat.

antikrists From: [info]antikrists Date: 13. Augusts 2004 - 10:55 (Link)

Re: ko tur lai saka

mhm.
\m/ intelekts sprēgā \m/
From: [info]affair Date: 6. Augusts 2004 - 13:29 (Link)
brrrrrrrr...
man šādu "es no tā vecuma jau esmu izaudzis" sviestu bija jāuzklausa no meitenes, kas jaunāka par mani! sajūta tizla... ;(
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:56 (Link)
mhm.
apmēram saprotu tagad, kā tas ir..

visi te tādi svarīgi un tik nenormāli pieauguši, un ar tādu ahujenno dzīves pieredzi..
From: [info]sm00x Date: 6. Augusts 2004 - 13:31 (Link)
314, AYE! Vot reaals keks.
viedi vaardi, taa teikt.
Rokas tieshaam ir kaukas shausmiigs. Buutu taa jebkaada kaukaada meitene - man buutu pofig bet anti...
Un vinja vel sabesaas tagad ircaa un saka "chau". ehh....
Vai buushu nepareizo izveeli atkal izveicis?
From: [info]lunatic Date: 6. Augusts 2004 - 13:48 (Link)
sm00x tev nebūs dirst. kapēc tie straiperi tiek uzskatīti par kaut ko normālu, bet ādas aproces, ne? Tiešām stereotipi. Man riebjas, ka lamājas, tas savukārt esot ok! Traki, bet katram jau sava morāles norma. Man Anti liekas pilnīgi normāls cilvēks, vienkārši jums tiešām nesaprast. Optron tev ar fuij, tu ar esi tas kas plūst lielākai straumei līdzi? Kur lielāks bariņš, tiem taisnība. Anti arī ir kāda viņa ir, un nevienam netaisās pielīst. Ehh, bezjēga jums kaut ko stāstī. Man riebjas tie kas klausās Britniju, amn viņus par infantīļiem saukt!? Ejat ka jūs ratā, tie kas nespēj iztēloties citu domas!!

btw, es pods
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:52 (Link)
labs koments
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:54 (Link)
rokas ir viens.
tur vairāk gāja runa par manu izskatu kā tādu. par kosmētiku, utt.

bet nu labi, ok.
ja tu domā tāpat kā tas flipo - nau problēmu. varu no tevis atšūties, un tad skrien un meklē kaukādu pareizo čiksu, un besies atkal par to, ka visas ir frigidas un neviena nedod. būs labāk, ja?

jums nau jēgas mani pārveidot. jā, es jau varētu izskatīties _normāli_, bet domā, ka es tā būtu laimīga? ka man tā būtu labāk? ne sūda. un, tici man, es to lieliski zinu.
tu taču mani vispār nepazīsti.

zini, man pašlaik ir vienkārši skumji. un sāpīgi.
paldies tev liels.
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 13:57 (Link)
aj nu tie 'vienkaarshi' nav TAVI cilveeki, ja nesaprot..
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 13:58 (Link)
tā rādās.
a es, dura, cerēju, ka beidzot viss būs jauki un ok.

tā jau ir. viss labais ātri beidzas.
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 14:04 (Link)
banaali jau izklausaas, bet jaaiepaziist visaadi ljautinji... tas ir kaa zeltu sijaat, nu :) nu jaaaa.. beigaas jau tie IISTIE laikam gan izraadaas tikai DAZHI
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 14:07 (Link)
mhm. pārāk maz to dažu.
putnupr From: [info]putnupr Date: 6. Augusts 2004 - 14:16 (Link)
tas gan. varu uz vienas rokas pirxtiem saskaitiit savus iistos
f From: [info]f Date: 6. Augusts 2004 - 14:06 (Link)
Es gan uzskatu [un nez vai mani kāds varēs pārliecināt par pretējo], ka tur jau ir tas labums, ka tu esi tāda. Nu - tāda, kāda esi. Melnā, drūmā - sauciet kā gribiet.

Man arī tā bieži čakarē nervus. Tikai nevis nepazīstams cilvēks, bet pašas radagabali.

Es domāju, ka tad, kad [ja] tu gribēsi mainīties, tad tu to arī izdarīsi. Un citiem gar to nav nekādas daļas. Ne jau flipo ir jāmālējas un jāģērbjas melnā, bet tev.
Kā cilvēki var nesaprast???
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 14:08 (Link)
nezinu.. laikam es kādam traucēju dzīvot.
laikam jau te daži domā, ka..
nu ideja tāda, kā tu to pateici.. ka ne jau viņiem es lieku ģērbties melnā.
es taču vispār neko..

sāk likties, ka es jau grēkoju pret sabiedrību, eksistējot vien.
f From: [info]f Date: 6. Augusts 2004 - 14:15 (Link)
neļauj sev, lai tādi aizspriedumaini cilvēki bojā tev dienu! jau tāpat pietiek, par ko uztraukties.
un man tu patīc tieši tāda [nesaproti mani nepareizi :)]

SABIEDRĪBA ir maitasputni. viņiem to tik vien vajag, kā kādu paplosīt.
es zinu, ka vārdi tik un tā spēj aizskart, bet - sūti viņus nahuj!
brain From: [info]brain Date: 6. Augusts 2004 - 14:10 (Link)
buus jau labi :)
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 14:13 (Link)
BIJA labi, tik tiešām. es uz kādu laiku biju laimīga.
bet nu, kā vienmēr sanāk aplauzties.

man tas jau ir apnicis :/
brain From: [info]brain Date: 6. Augusts 2004 - 14:19 (Link)
nu ko lai saka - viss tavaas rokaas. nevienmeer tie citi visu sajauc.

vajag ikpalaikam abstraheeties citos, padomaat, kaa vareetu domaat vinji. paliizt uz veedera, kaadu kompromisu pielietot. dziive sastaav no kompromisiem.

ganjau buus labi - dziive veel neiet uz beigaam, tef visj veel prieksaa :)
klints From: [info]klints Date: 6. Augusts 2004 - 14:31 (Link)
Jaukaa, vienmeer buus cilveeki, kuriem shkjitiis, ka vinji noteikti ir gudraaki par tevi. arii man ir gadiijies saskarties ar cilveekiem, kuri mani sauc par debiilu depresiivikji tikai taapeec, ka kaapju labi augstu bez nodroshinaajumiem, ka ljoti miilu melnu kraasu. Vinjus parasti visvairaak aizvaino mani smiekli peec vinju replikaam.
TU esi jauka tieshi taada kaada tu esi un kaada tu pati veelies buut. Un tas ir pats galvenais.
Bucha
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:04 (Link)
paldies tev :*
uks From: [info]uks Date: 6. Augusts 2004 - 14:33 (Link)
mums tu vienalga esi miilja taada, kaada esi :) mums citu antiiti nevajag. tikai taas rocinjas gan negraizi. nav esteetiski.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:04 (Link)
zinu jau zinu par tām rokām..
From: [info]resonance Date: 6. Augusts 2004 - 14:42 (Link)
Zini, es jau arī Tevi nemaz nepazīstu, bet.. vai tad nav vienalga, ko kautkāds urla no čata domā? Nu ja jau ieņēmis galvā, ka melnas acis automātiski ir pokemonisms vai tml., tak - lai! Lai izbauda savu jauno skaisto, dzīvīti un neskatās uz "shaadas tipaazhas meichaam"!
Toč urla, bļ.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:06 (Link)
nujā - neba nu viņam ar mani jākontaktējas.
nesaprotu - es dzīvot kādam traucēju?

gadās, jā.
From: [info]resonance Date: 6. Augusts 2004 - 19:23 (Link)
Zini, ir tādi, kam traucē. Tas, kā Tu dari to vai šito, tas, kā Tu izskaties, viss. Un tādiem ir pat nosaukums - urlas.
From: (Anonymous) Date: 6. Augusts 2004 - 14:54 (Link)
Tā nu ir pasaulē iekārota - cilvēki ir ziņkārīgi, (ne)domājoši un tomēr tiesīgi izteikt savu viedokli par visu. Nevar jau aizliegt, brīva valsts kā teikt. Un dažreiz (bet tikai dažreiz) varbūt ir vērts ieklausīties. Nē, ne jau tāpēc, lai pieņemtu un sekotu - vienkārši tāpēc, lai zinātu, kas apkārt notiek.

Cilvēks vienmēr tiecas uz to, lai būtu laimīgs. Vienalga kādā veidā.
Var jau būt, ka laime ir sagrieztās rokās, var jau būt... Cilvēks ir viens veselums - un nevar atdalīt ne viņa ģērbšanās stilu, ne rokas, ne valodu, ne ko citu.

Ja Tu jūties laimīga, tad jau problēmu nav. Tad parasti nesatraucas, jo tad jau ir vienalga. Sāp tikai tad, ja dara pāri kaut kam Tev tuvam, saistošam, aizskar to visvājāko vietu - kaut vai ar vārdiem.

Un atļaušos arī savu viedokli - man ir žēl, žēl to, ka nav neviena, kas spētu Tev būt tik tuvs un vajadzīgs, lai nebūtu jāsavaino sevi. Un mani neviens nepārliecinās par to, ka problēmu nav un šāds cilvēks ir. Tiesa gan bieži vien cilvēkiem ir ļoti viegli tās problēmas noslēpt (tas no pieredzes). Jo ja jau tādas nebūtu - neviens jau šeit aizstāvoši nerunātu, tikai klusi pasmīkņātu par @flippo.

G
dasaint From: [info]dasaint Date: 6. Augusts 2004 - 15:03 (Link)
3 lietas:
1. Kas vinjsh kaukaac Konfuucijs? 22 gadi.. slapjsh veel aiz ausiim un maates piens uz luupaam.. pasaki lai STFU [for dummies "Shut The Fuck Up!"]
2. Kas vinjam par dalju? vinjsh tev kabatas naudu arii dod? atradies teetis..
3. Piekriitu visiem kas ir pret "roku izdailjoshanu". bet tas "not my fukin bizness".

P.S. Nekaitiniet mani shodien...
pionieris From: [info]pionieris Date: 6. Augusts 2004 - 15:59 (Link)

Lai ko par teviim teiktu jaukum, tu buusi un paliksi mana mieta miiljaakaa nodarbe :)))
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:09 (Link)
nu vismaz kāds labums, jā.
ulvs From: [info]ulvs Date: 6. Augusts 2004 - 16:52 (Link)
hehe, jā, Marta, tev ir depresija, ej pie ārsta!!!!!!! :D
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:07 (Link)
neko citu es no tevis arī negaidīju
coma From: [info]coma Date: 6. Augusts 2004 - 17:24 (Link)
nepārdzīvo, anti. visiem nevar izpatikt. un nevajag arī.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:07 (Link)
es jau arī necenšos.
vnk nesaprotu, kapēc jāpiesienās? vai ta es kādam mācu, kā dzīvot?
ne tak..
From: [info]etranger Date: 6. Augusts 2004 - 19:14 (Link)
Lai māca. Iespējams, puika tā savus kompleksus mazina. Tu tik pamāj ar galvu, saki "jā, tēt" un dzīvo tālāk savu dzīvi.

Tas nenozīmē, ka man tavs stils patīk. Bet pārgudreļi nepatīk vēl vairāk.
antikrists From: [info]antikrists Date: 6. Augusts 2004 - 19:18 (Link)
sāk likties, ka tā arī vajadzēja darīt. nebūtu tik ļoti tad sev šo dienu sabojājusi. un vēl šo to, attiecības ar cilvēkiem, piemēram.

bet nu. par vēlu jau..
From: [info]lunatic Date: 6. Augusts 2004 - 19:58 (Link)
uzskatīsim, ka tēma slēgta

tāpat katram sava taisnība
wenom From: [info]wenom Date: 7. Augusts 2004 - 12:22 (Link)
mhm, pierodi, flipo tāds ir :D ko tikai man nav nācies dzirdēt no viņa :))
antikrists From: [info]antikrists Date: 7. Augusts 2004 - 13:36 (Link)
nenāksies pierast, kā rādās. es tur vairs nesēžu..

bet nu nepatīk man tādi sava viedokļa uzspiedēji.
wenom From: [info]wenom Date: 7. Augusts 2004 - 13:37 (Link)
kur tas bija? kokteilī?
antikrists From: [info]antikrists Date: 7. Augusts 2004 - 13:42 (Link)
mh, kur ta vēl :]
wenom From: [info]wenom Date: 7. Augusts 2004 - 13:43 (Link)
da dzīvē nav tik traki :) neņem galvā, patiešām.
antikrists From: [info]antikrists Date: 7. Augusts 2004 - 13:49 (Link)
ai.. nujā, zinu, ka nau jāņem.
vnk ir lietas, par kurām es tiešām ļoti apvainojos.


nu enīvei. vairs man tajās blēņās nau jāklausās.
98 raksta | ir doma
profils
anti
Name: anti
kalendārs
Back Aprīlis 2022
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930